Home 9 Marketing 9 Marketingtermen

Marketingtermen

Marketing termen
Auteur: Kaj

Laatst bijgewerkt: 16 april 2025

Leestijd: < 1 minuut

In de marketingwereld zijn er ontzettend veel termen die allerlei strategieën, modellen, theorieën en ideeën aanduiden. Veel termen hebben we in de andere categorieën van marketing behandeld, maar er zijn ook termen die hier buiten vallen. Deze leggen we hier uit. 

Wat is een lead?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/wat-is-een-lead/

Wat zijn distributiekanalen?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/distributiekanalen/

Wat is fear of missing out (FOMO)?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/fear-of-missing-out-betekenis/

Wat betekent Year over Year (YOY)?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/yoy-year-over-year-betekenis/

Wat zijn testimonials?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/testimonial-wat-zijn-testimonials-eigenlijk/

Wat zijn distributiekanalen?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/tone-of-voice/

Wat zijn distributiekanalen?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/conversie-marketing/

Wat is referral marketing?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/referral-marketing/

Wat is een oplage?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/oplage-betekenis/

Wat betekent synergie?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/synergie-betekenis/

Wat is marketing?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/wat-is-marketing/

Wat is het verschil tussen marketing en sales?

https://hoebeginik.nl/marketing/marketingtermen/verschil-tussen-marketing-en-sales/

Maak het jezelf gemakkelijk en bespaar veel tijd

Software is dé manier om de productiviteit te verhogen. Het levert je veel tijd op en je maakt het jezelf gemakkelijk! Helemaal als startende ondernemer is deze tijd heel waardevol.

 

Geef je mening 💬

Heeft dit artikel je geholpen?

Een vraag over dit onderwerp?

Heb je een vraag over dit onderwerp of wil je iets toevoegen dat nuttig kan zijn voor de volgende lezer? Laat hieronder een reactie achter en een van onze experts helpt je graag verder!

0 reacties
Een reactie versturen

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Geschreven door:
Kaj
Kaj is één van de twee ondernemers achter hoebeginik.nl. Hij begon als hobby met het leren van online marketing tijdens zijn studie marketing aan de Hanzehogeschool in Groningen en heeft hier inmiddels zijn beroep van gemaakt. Samen met Chris helpen ze, onder naam van hun marketingbureau ConversieOnline, ondernemers met hun (online) groei en succes. Deze ervaring delen ze met jou op Hoebeginik.nl.